Pre médiá

Kontakt pre médiá

Lutfia Volfová
tlačová hovorkyňa
Tel.: +420 607 602 328
E-mail: lutfia.volfova@mattoni.cz

2. 6. 2023

Z cisárskeho dvora až do novodobých moderných domácností. Jedna z najznámejších minerálnych vôd oslavuje tento rok 150 rokov

Nie náhodou sa hovorí, že voda je tým najväčším bohatstvom. Kvalitné a čisté podzemné vody, ktoré sa nachádzajú v našom regióne harmonizujú svojou chuťou a obsahom telo aj dušu.

5. 4. 2022

Mattoni a Budvar predstavujú unikátne ochutené nealko pivo BIRGO

Dve nápojové ikony Mattoni a Budvar sa spojili a uvádzajú na trh unikátne ochutené nealkoholické pivo. Novinka s názvom BIRGO prichádza aj na Slovensko, a to vo všetkých troch príchutiach. Je výsledkom spolupráce dvoch renomovaných nápojárskych expertov – príchute od stredoevropského lídra nealkoholického trhu Mattoni 1873 sa snúbia s nealkoholickým pivom uvareným v národnom pivovare Budějovický Budvar, ktorý má svetové renomé.

22. 3. 2022

Svetový deň vody tento rok vyzdvihuje dôležitosť podzemných vôd

Tento rok oslavujeme 22. marca už po dvadsiaty deviatykrát Svetový deň vody. V tento deň si každoročne celý svet spoločne pripomína dôležitosť vody, bez ktorej by nemohol existovať život.

6. 1. 2022

Jednoduché pravidlo vám pomôže vychutnať si dokonalú symbiózu chutí vašich obľúbených jedál

Nezabudnuteľné chvíle strávené s blízkymi sa častokrát odohrávajú pri dobrom jedle, káve, či drinku. Jesenné obdobie začína postupne hrať rozmanitými farbami a dáva nám príležitosť spomaliť a užiť si život s blízkymi, so všetkými jeho príchuťami.

1. 11. 2021

Až 70 % Slovákov si myslí, že pitný režim dodržiava správne. Najnovší prieskum agentúry FOCUS ukázal, aká je realita

Správny pitný režim deklaruje viac ako dve tretiny respondentov, najčastejšie pritom ide o mužov, starších ľudí a obyvateľov väčších miest.

2. 3. 2021

Ťažko skúšaný gastrobiznis podporuje nová iniciatíva „Rozbaľte to“

Slovenské reštaurácie sú kvôli protipandemickým opatreniam už niekoľko mesiacov zatvorené. Zákazníkom môžu svoje služby poskytnúť iba prostredníctvom donášky domov či cez výdajné okienko, čo mnohé z nich privádza ku krachu. Pomáhať gastronomickému sektoru preto bude iniciatíva „Rozbaľte to“, za ktorou stojí značka minerálnej vody Mattoni. Iniciatíva vyzýva ľudí, aby si objednali jedlo zo svojich obľúbených podnikov a „rozbalili“ si ho doma.

14. 10. 2020

Mattoni 1873 má vlastní e-shop a rozváží již po celé republice

Největší středoevropský výrobce nealkoholických nápojů Mattoni 1873 spustil v létě e-shop se svými produkty. Minerální vody, ochucené nápoje a další výrobky ze svého portfolia doručoval zprvu zákazníkům v Praze. Nyní expanduje i do krajských měst a láká na dopravu zdarma!

7. 10. 2020

Historicky první zálohovaná plechovka Mattoni bude k dostání na Košíku

Zálohované plechovky mají upozornit na potřebnost třídění a recyklace nápojových plechovek v ČR.

10. 9. 2020

Mattoni 1873 pokračuje ve sjednocování barev PET lahví svých značek

Hanácká kyselka, Poděbradka a Dobrá voda, významné značky minerálních vod na českém trhu, se v příštích měsících začnou plnit do PET lahví jedné barvy. Skupina Mattoni 1873 pokračuje na cestě k udržitelnosti podporou ekodesignu lahví svých značek. Cílem je usnadnit recyklaci a ideálně nastartovat tu mnohonásobnou „z lahve do lahve“. Kromě nižšího počtu barev PET lahví je zásadní i efektivní sběr, tedy zavedení zálohového systému. Jen tak může dojít k podstatnému snížení vlivu nápojového odvětví na životní prostředí.

25. 6. 2020

Mattoni 1873 zrekonstruovala další historický objekt v Kyselce

Mattoni 1873 a.s. dokončila několikaletou rekonstrukci historické budovy tzv. Hotelu Praha v Kyselce. K již dříve rekonstruovaným objektům v Kyselce, kterými jsou bytový dům Stallburg a pavilon Löschner s dnešním Muzeem Mattoni, tak přibyl další kompletně obnovený objekt. Hotel Praha byl opraven pod dohledem památkářů a nyní v něm budou působit IT specialisté české nápojové jedničky.

26. 5. 2020

Mattoni 1873 vyrábí efektivněji, i při růstu výroby snižuje spotřebu elektřiny

Skupina Mattoni 1873, největší distributor nealkoholických nápojů ve střední Evropě, plní svůj plán na energeticky efektivnější výrobu. Ve všech 11 evropských závodech od roku 2015 skupina snížila spotřebu elektřiny v průměru o 9 %, zatímco celková výroba vzrostla o 20 %.

21. 5. 2020

Mattoni 1873 pořizuje prvních deset elektromobilů ŠKODA CITIGOe iV

Mattoni 1873 po zkušenostech z testovacího programu* pořizuje do své flotily firemních aut prvních deset vozů ŠKODA CITIGOe iV s ryze elektrickým pohonem. Nahradí dosavadní vozidla Škoda Fabia s konvenčními motory na naftu či benzín a budou je používat obchodní zástupci v každodenním provozu.

27. 4. 2020

Mattoni 1873 pomáhá hospodám a restauracím

Současná nelehká situace tvrdě dopadá na české hospody a restaurace. Mattoni 1873, jejíž značky jsou nedílnou součástí naší gastronomie, se zapojila do iniciativy Zachraň hospodu! Projekt umožňuje lidem podpořit svůj oblíbený podnik a pomoci mu přežít.

3. 3. 2020

Fenomenální výsledky Mattoni 1873 za rok 2019

Mattoni 1873, lídr středoevropského trhu s nealkoholickými nápoji, zaznamenal další průlomový rok ve své historii. Skupina zvýšila příjmy o 77 % na 15,5 mld. Kč a EBITDA vzrostla o 74 %. V roce 2019 také Mattoni 1873 prostřednictvím společného podniku s PepsiCo získala srbského lídra na trhu minerálních vod a nealkoholických nápojů, společnost Knjaz Miloš.

17. 2. 2020

Mattoni 1873 přepravila po železnici již půl milionu palet

Mattoni 1873 dopravuje od roku 2012 minerální vodu a nealkoholické nápoje k zákazníkům a spotřebitelům i po železnici. Dnes vypravila z Kyselky u Karlových Varů již půlmiliontou paletu. Výrazně tím pomáhá životnímu prostředí a ulehčuje silniční a dálniční síti nejen v ČR. Půl milionu palet přepravených vlakem znamená nahrazení více než 15.000 jízd plně naložených kamionů. Půlmiliontá paleta míří do olomouckého centrálního skladu společnosti Kaufland.

20. 8. 2019

Mattoni 1873 a PepsiCo dokončily akvizici srbského výrobce minerální vody a nealkoholických nápojů Knjaz Miloš

Mattoni 1873 prostřednictvím své společnosti Karlovarské minerální vody (KMV),
a PepsiCo, Inc. (PepsiCo) prostřednictvím své společnosti Frito-Lay Trading Company (Europe) dnes v Bělehradě dokončily akvizici 100% podílu v srbském výrobci minerální vody a nealkoholických nápojů Knjaz Miloš od Mid Europa Partners, formou společného podniku (joint venture).

15. 8. 2019

Karlovarské minerální vody přijímají novou identitu: „Mattoni 1873"

Největší výrobce a distributor nealkoholických nápojů ve střední Evropě, Karlovarské minerální vody, nově sjednotí rodinu svých členských firem pod společný název „Mattoni 1873“. Jméno zakladatele a rok vzniku symbolicky přikryjí orlí křídla s mottem „Sources and Tastes of Europe“ (evropské chutě a prameny).

5. 6. 2019

KMV a PepsiCo zakládají společný podnik a kupují srbského výrobce minerální vody a nealkoholických nápojů Knjaz Miloš

Karlovarské minerální vody (KMV), největší distributor nealkoholických nápojů ve střední Evropě, a PepsiCo, Inc. (PepsiCo), globální potravinářská a nápojová společnost působící ve více než 200 zemích a oblastech světa, se dohodly na koupi 100 % akcií srbského výrobce minerální vody a nealkoholických nápojů Knjaz Miloš formou společného podniku (joint venture).

8. 4. 2019

Mattoni zodpovědně k životnímu prostředí

Jednička na českém trhu minerálních vod, značka Mattoni, sjednotí barvu svých plastových lahví. Splní tak základní předpoklad pro mnohonásobnou recyklaci PET lahví. Recyklace PET materiálu „z lahve do lahve“ zásadně sníží vliv nápojového průmyslu na životní prostředí. Nové lahve Mattoni ve světle zelené barvě se budou postupně na regálech objevovat od léta.

25. 3. 2019

Fenomenální výsledky Karlovarských minerálních vod v roce 2018

Karlovarské minerální vody (KMV) mají za sebou přelomový rok novodobé historie. Skupina opět zvýšila tržby, v meziročním srovnání o 6 % na celkovou hodnotu 8,8 miliardy korun*, a ukazatel EBITDA vzrostl o 21 %*. V průběhu roku také získala licence a převzala aktiva společnosti PepsiCo v ČR, SR a Maďarsku.

23. 1. 2019

Zavedení zálohového systému by bylo pro Českou republiku přínosem

Právě zveřejněné studie pracovní skupiny Zálohujme? potvrdily výhodnost zavedení zálohového systému v České republice. Materiál analyzuje možnosti zavedení vratných záloh na PET lahve a plechovky. Studie počítá s výší zálohy 3 Kč. Po počáteční investici by byl systém plně finančně soběstačný. Vedl by též k zásadnímu omezení množství odhozených lahví v přírodě či okolo dopravních cest. Systém umožní České republice splnit cíle Evropské unie v oblasti třídění a recyklace.

19. 12. 2018

Zálohový systém by měl prokazatelně nižší dopad na životní prostředí

Evropská unie i široká veřejnost řeší plasty a jejich dopad na životní prostředí. V Česku se již rok připravuje studie mapující možnosti zavedení systému vratných nápojových obalů. První výsledky ukazují, že tzv. depozitní systém je šetrnější k životnímu prostředí. Pomůže též zvýšit míru recyklace PET lahví, jichž se v současnosti v Česku recykluje o něco málo více než polovina. Kompletní výsledky budou prezentovány 22. ledna 2019.

1. 11. 2018

Česká společnost Karlovarské minerální vody se stala největším distributorem nealkoholických nápojů ve střední Evropě.

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže udělil skupině Karlovarských minerálních vod (KMV) povolení pro získání licence a převzetí aktiv společnosti PepsiCo v České republice. Obchod oznámený letos v lednu je schválen úřady všech zemí (České republiky, Slovenska a Maďarska). Společnost KMV se stala největším distributorem nealkoholických nápojů ve střední Evropě.

3. 10. 2018

Automat na vracení zálohovaných PET lahví k vidění poprvé v Liberci, spolu s novou lahví Mattoni Eco s 50% podílem recyklovaného PETu

Při běžeckém závodu Nature Run, který se koná v neděli 7. října 2018 v Liberci, se veřejnosti představí nová lahev přírodní minerální vody Mattoni Eco vyrobená s 50% podílem recyklovaného PETu (tzv. rPET). Návštěvníci si také budou moci vyzkoušet automat na vracení plastových lahví, běžný například v sousedním Německu.

12. 9. 2018

Dobrovolníci zjistí pro projekt ZÁLOHUJME, kolik PET lahví se povaluje v přírodě

Karlovarské minerální vody (KMV) zahajují spolupráci s celostátní úklidovou akcí „Ukliďme svět, ukliďme Česko“ a s pomocí do ní zapojených dobrovolníků v sobotu 15. září při Celosvětovém úklidovém dni zmapují, jaký podíl mezi volně pohozenými odpadky (tzv. littering) tvoří použité PET lahve. Výsledky napoví, jaké množství cenného materiálu nezodpovědní spotřebitelé odhodí bez možnosti jej recyklovat a dále využít, a pomohou pracovní skupině ZÁLOHUJME při výpočtech ekonomické efektivity možného zavedení depozitního systému na PET lahve v ČR.

28. 8. 2018

Další dva Mattoni orli se přeměnili v umělecká díla, tentokrát k vidění u dálnice D5

Po červnové přeměně reklamních orlů Mattoni v umělecká díla u dálnice D1 poblíž Velkého Meziříčí se transformace dočkali také dva na dálnici D5. Stejně jako v prvním případě jeden z nich zdobí kresba světově uznávané české grafičky Míly Fürstové. Na druhém můžeme vidět další vítězný návrh studentské soutěže AVU, jehož autorem je Jan Hladík.

21. 8. 2018

Antimonopolní úřad schválil Karlovarským minerálním vodám převzetí PepsiCo na Slovensku, předtím zazněl i souhlas z Maďarska

Slovenský Protimonopolný úrad včera udělil povolení skupině Karlovarských minerálních vod (KMV) pro získání licence a převzetí aktiv společnosti PepsiCo ve Slovenské republice. Již v květnu získaly KMV souhlas příslušného úřadu s obdobným krokem v Maďarsku.

13. 8. 2018

Karlovarské minerální vody v 1. pololetí 2018 opět zvedly výkonnost a zvyšují platy zaměstnanců

Skupina Karlovarských minerálních vod (KMV), největší výrobce minerálních a pramenitých vod ve střední Evropě, dosáhla v 1. pololetí roku 2018 opět výborných výsledků, kdy v meziročním srovnání zvýšila tržby o 3 % na celkovou hodnotu 4,3 miliardy korun. Ukazatel EBITDA stoupl o 23 %. Ekonomický růst i optimistické výhledy umožnily v červenci 2018 zvýšit platy zaměstnanců skupiny v ČR, a to již počtvrté od dubna 2017.

19. 6. 2018

„Mattoni“ orli u dálnic se změní na umělecká díla

Od poloviny června u dálnice D1 poblíž Velkého Meziříčí už není vidět známý orel coby symbol tradiční značky minerální vody Mattoni. Dva velkoplošné reklamní nosiče s orlem zde byly nahrazeny uměleckými motivy. Jeden z nich vytvořila Míla Fürstová, mezinárodně uznávaná česká grafička žijící v Londýně, druhý vzešel ze soutěže mladých výtvarníků – studentů AVU. U studentského motivu jde o první krok projektu probíhajícího pod záštitou a za podpory Galerie hlavního města Prahy a Akademie výtvarných umění, v němž Karlovarské minerální vody (KMV) postupně nabídnou tyto své původně reklamní nosiče jako prostor pro umělecká díla.

30. 5. 2018

Antimonopolní úřad GVH schválil Karlovarským minerálním vodám převzetí PepsiCo v Maďarsku

Maďarský antimonopolní úřad GVH (Gazdasági Versenyhivatal) včera udělil povolení skupině Karlovarských minerálních vod (KMV) pro získání licence a převzetí aktiv společnosti PepsiCo v Maďarsku.

25. 5. 2018

Na tradiční Kyselské slavnosti dopraví návštěvníky historický motorák

V sobotu 26. května proběhnou v obci Kyselka u Karlových Varů oblíbené Kyselské slavnosti, které tradičně nabídnou bohatý kulturní program. Návštěvníci se mohou již od 11 hodin těšit na hudební vystoupení, řadu zajímavých hostů a na velký výběr aktivit pro celou rodinu. Zájemci si během slavností mohou zapůjčit pod dohledem plavčíků lodičky na řece Ohři, prohlédnout si stánky s řemesly, zúčastnit se doprovodného programu pro děti, navštívit Mattoni Muzeum nebo se projít po zcela nové Mattoniho stezce. Milovníky cestování vlakem přiveze na Kyselské slavnosti historický motorový vlak vyjíždějící z Chomutova. Během dne je přepraví na jinak pro osobní dopravu neužívané vlečce na trase z Kyselky do Vojkovic a zpět.

23. 5. 2018

Odborná konference Zálohujme? přiblížila zahraniční zkušenosti se zálohovým systémem a představila první výsledky analýz

Praha, 22. května 2018 – V úterý 22. května 2018 proběhla v coworkingovém prostoru Opero v Praze první odborná konference určená pro odbornou i laickou veřejnost Zálohujme? s podtitulem Inspirace a zkušenosti se zálohovými systémy ze zahraničí. Jejím hlavním cílem bylo načerpat co nejvíce zkušeností se zálohovými systémy, které již teď úspěšně fungují v zahraničí. Konference se zúčastnili expertka na zavádění zálohových systémů na nápojové obaly v EU a zakladatelka organizace Reloop Platform Clarissa Morawski, ředitel společnosti řídící zálohový systém v Estonsku Rauno Raal, zástupkyně Evropské komise pro ČR Magdalena Frouzová, ředitelka INCIEN Soňa Jonášová a generální ředitel Karlovarských minerálních vod, a.s. Alessandro Pasquale. Na konferenci také zazněly první výsledky analýzy materiálového toku PET lahví a byl také představen nový ekodesign lahve Mattoni, která je vyrobená z 50 % z recyklovaného plastu.

15. 5. 2018

Evropští výrobci balené vody se dobrovolně rozhodli provést do roku 2025 zásadní opatření směřující k cirkulární ekonomice

• Členové Evropské federace balených vod (EFBW) budou hnací silou pro zpětný sběr 90 % všech PET lahví, které vyrobí. • Při výrobě nových lahví budou výrobci používat min. 25 % recyklovaného PET. Evropská federace balených vod (EFBW), k jejímž členům patří i největší český výrobce balených vod firma Karlovarské minerální vody, dnes oznámila čtyři zásadní ambice pro celé odvětví, jejichž cílem je zvýšení zpětného sběru PET lahví a větší využití recyklovaného PET materiálu. Tím se v Evropě urychlí posun k cirkulární ekonomice.

10. 4. 2018

Národní kolo Mattoni Grand Drink plné neotřelých chutí ovládl Jiří Boháč

Že originalita, inovace a cit pro vyváženou chuť jsou nejdůležitějšími ingrediencemi moderní mixologie, znovu dokázal 21. ročník národního nominačního kola Mattoni Grand Drink. Ten proběhl v úterý 10. dubna v českobudějovickém baru Žlutá ponorka. Nominační kolo Mistrovství světa v míchání nealkoholických koktejlů představilo nejlepší české barmany a jejich neotřelé nealkoholické drinky.

28. 3. 2018

Po Velikonocích se v Kyselce otevře nová naučná stezka a Mattoni Muzeum zahájí svou třetí sezonu

Šestnáct zábavných a poučných zastavení čeká návštěvníky nově vybudované tříkilometrové naučné stezky v Kyselce u Karlových Varů. Mattoniho stezka “Po stopách skřítků“ poskytne návštěvníkům informace o historii Kyselky i o budovách bývalých lázní, které prochází stavební obnovou. Trasa vede z velké části po původních promenádách z doby Heinricha Mattoniho, kdy byly hojně využívány tehdejšími lázeňskými hosty a turisty. Na významných zastávkách jsou tabule přibližující dobová odpočinková místa i historii přilehlých staveb. Slavnostní otevření stezky pro veřejnost proběhne v úterý 3. dubna 2018 od 15 hodin na prostranství před Mattoni Muzeem, které tím zároveň zahájí svou třetí turistickou sezonu.

22. 2. 2018

Karlovarské minerální vody v roce 2017: třetí rekordní výsledky v řadě

Středoevropská nápojová skupina Karlovarských minerálních vod (KMV) v roce 2017 vyrobila přes 1 miliardu lahví, meziročně zvýšila celkový obrat o 12 % na 8,3 mld. Kč a ukazatel EBIDTA vzrostl o 7 %.

25. 1. 2018

Zálohovým systémem na nápojové PET obaly v České republice se zabývá nově vzniklá pracovní skupina

Zanalyzovat, vyhodnotit a zefektivnit systém sběru a recyklace PET lahví. To je hlavní cíl nového společného projektu společnosti Karlovarské minerální vody a.s., Institutu Cirkulární Ekonomiky z.ú. (INCIEN) a Fakulty technologie ochrany prostředí VŠCHT Praha.V rámci České republiky se jedná o vůbec první aktivitu směřující ke zhodnocení současného systému a nastavení dílčích akčních kroků vedoucích k naplnění principů cirkulární ekonomiky v této oblasti.

22. 1. 2018

Karlovarské minerální vody se stávají výhradním nápojovým franšízantem i distributorem snacků PepsiCo v ČR, SR a Maďarsku a zakoupí stávající podniky PepsiCo v těchto zemích

Karlovarské minerální vody a.s. (KMV) se stávají výhradním nápojovým franšízantem a distributorem snacků PepsiCo v Česku, Maďarsku a na Slovensku a zakoupí stávající podniky PepsiCo v těchto zemích. Transakce podléhá schválení příslušných antimonopolních úřadů a očekává se, že bude dokončena v 1. pololetí 2018. Touto akvizicí naroste skupině KMV roční obrat o 50 % a skupina KMV se stane největším dodavatelem minerální vody a nealko nápojů v regionu ČR, Slovensko a Maďarsko.

29. 11. 2017

Q1-Q3/2017: Karlovarské minerální vody pokračují v růstovém trendu

Výsledky celé skupiny Karlovarských minerálních vod (KMV) za první tři čtvrtletí roku 2017 rostou: v porovnání se stejným obdobím loňského roku objemy prodeje stouply o 6 %, celkový obrat dosáhl 6,44 mld. Kč (+ 12 %), ukazatel EBITDA vzrostl o 3 %. Podle odhadů skupina za rok 2017 dosáhne rekordního obratu přes 8 mld. Kč

28. 11. 2017

Stanovisko Karlovarských minerálních vod po vyhlášení výsledků ankety Český slavík 2017

Mattoni podporuje českou kulturu v mnoha jejích podobách. Zakládáme si na tom, že společně s našimi partnery pracujeme dlouhodobě a společně vytváříme hodnoty, které posilují a zviditelňují české kulturní bohatství. Jsme hrdými partnery prestižních literárních cen Magnesia Litera nebo filmových cen Český lev. Přirozenou součást námi podporovaných oblastí tvoří také česká hudba a naše téměř dvě desítky dlouhé partnerství s Českým slavíkem.

13. 11. 2017

Unikátní socha anděla vytištěná na 3D tiskárnách o Vánocích ozdobí jindřichohradecké náměstí

O prvním adventním víkendu 2. prosince 2017 bude v Jindřichově Hradci slavnostně odhalena dvoumetrová socha anděla, již ve spolupráci s Muzeem Jindřichohradecka realizuje projekt PETMAT. Celá socha anděla bude sestavena z dílů vytištěných na 3D tiskárnách po celé České republice a představena v rámci druhého ročníku festivalu betlémů JINoHRÁtky.

31. 10. 2017

TEDxPrague představí projekt PET MAT

Už 4. listopadu se v prostorách Fóra Karlín odehraje další ročník konference TEDxPrague. Společným tématem řečníků je tentokrát „Krásný nový svět“. Má odrážet novou realitu – co ještě nedávno bylo považováno za nemožné, se dnes stává součástí každodenní reality. Na TEDxu vystoupí také vědkyně Ing. arch. Kateřina Nováková, Ph.D. s projektem PET MAT řešící přeměnu plastu na unikátní stavební materiál. Tento projekt funguje za podpory společnosti Karlovarské minerální vody jako jedna z jejich CSR aktivit.

5. 9. 2017

Úspěšný projekt na znovuvyužití plastu PETMAT představí na Festivalu vědy své novinky

PET jako využitelný materiál v architektuře. I na tuto zajímavou prezentaci narazíte na zítřejším Festivalu vědy na Vítězném náměstí v Praze, který se koná od 8:30 do 18:00. Představí se zde různé obory vysokých škol zábavnou a interaktivní formou, mezi nimi i projekt studentů architektury ČVUT PETMAT, který funguje díky finanční podpoře Karlovarských minerálních vod, největšího výrobce minerálek ve střední Evropě, a věnuje se využití PETu v designu a architektuře.

3. 8. 2017

Karlovarské minerální vody v 1. pololetí 2017 opět zvedly výkonnost a zvyšují platy zaměstnanců

Skupina Karlovarských minerálních vod (KMV) dosáhla výborných výsledků i v 1. pololetí roku 2017, kdy v meziročním srovnání zvýšila prodeje o 4 % a dosáhla celkového obratu 3,9 miliardy Kč (+ 2 %). Ukazatel EBITDA zůstal na vynikající úrovni roku 2016. Ekonomický růst i optimistické výhledy umožnily, podruhé v tomto roce, zvýšit od července 2017 platy zaměstnanců skupiny v ČR.

19. 6. 2017

Světové finále soutěže Mattoni Grand Drink 2017 má svou šampionku! Vítězkou se stala Finská reprezentantka Alina Laaksonen a její koktejl s názvem Royal Ruby. Na skvělém druhém místě skončil Čech Jan Lukas.

V řadě již sedmé mistrovství světa v míchání nealkoholických koktejlů, respektovaná barmanská soutěž Mattoni Grand Drink, má svou vítězku. Stala se jí Alina Laaksonen z Finska se svým koktejlem Royal Ruby. Český reprezentant Jan Lukas s drinkem ECO-TTONI skončil v silné mezinárodní konkurenci světových barmanů na výborném druhém místě. Ten si navíc odnáší cenu za Best innovation a Best design.

15. 5. 2017

Muzeum v Kyselce se zapojí do Festivalu muzejních nocí a uvede výstavu kostýmů ze seriálu Já, Mattoni

Mattoni Muzeum v obci Kyselka na Karlovarsku se letos poprvé připojí k Festivalu muzejních nocí. Ten třináctým rokem prezentuje činnost kulturních institucí po celé České republice a letos bude probíhat od 19. května do 10. června. V Mattoni Muzeu bude v rámci festivalu ke zhlédnutí unikátní výstava kostýmů ze seriálu Já, Mattoni. Po celý první festivalový víkend bude navíc vstup do muzea zdarma a rozšířená otevírací doba do 19 hodin.

20. 4. 2017

Karlovarské minerální vody kupují výrobce značek Pepsi v Bulharsku

Karlovarské minerální vody a.s. (KMV) podepsaly závaznou dohodu o koupi společnosti Quadrant Beverages JSC, která je jedním z předních výrobců a distributorů nealkoholických nápojů v Bulharsku. Transakce podléhá schválení bulharské Komise pro ochranu hospodářské soutěže a očekává se, že bude dokončena v 1. pololetí 2017. Po úspěšné akvizici dvou nejvýznamnějších nápojářských firem v Maďarsku tak KMV vstupují na další trh.

20. 4. 2017

Projekt PETMAT přeměňuje plast na stavební prvek pro architekty

Využít recyklovaný PET tak, aby fungoval jako cenný stavební prvek v architektuře, to bylo cílem výzkumného týmu vedeného Ing. arch. Kateřinou Novákovou, která 1. července 2014 na katedře Architektury ČVUT se svým týmem vědců a designerů za finanční podpory společnosti Karlovarské minerální vody a.s. (KMV) projekt PETMAT zahájila.

5. 4. 2017

Vítězným blogem v rámci Magnesia Litera byla veřejností zvolena brněnská Brblanina

Vítězem veřejného hlasování byl včera večer vyhlášen blog Brblanina od anonymních autorů, kteří sami sebe nazývají zkratkou „KKRD Boys“. Tento svérázný blog z brněnského prostředí psaný v místním hantecu je plný zábavných historek z hospod, ale adresně komentuje i momentální společenské problémy. Slavnostní ceremoniál předávání cen od 20.00 hodin vysílala v přímém přenosu ČT Art.

28. 3. 2017

Muzeum Mattoni odstartuje novou sezónu 1. dubna Pro prvních deset návštěvníků bude vstup zdarma

Muzeum stáčení minerálních vod a minerálky Mattoni v obci Kyselka vstupuje do své druhé sezóny. Prvních deset návštěvníků, kteří do muzea po otevření v sobotu 1. dubna zavítají, si stálou expozici prohlídne zcela zdarma a jubilejní čtyřtisící návštěvník si odnese originální dárek v podobě knihy Historica Mattoni. Letos poprvé se výletníci mohou do Kyselky dopravit také po železnici - na historické vlečce z roku 1895 přibydou k nákladním soupravám s minerálkami Mattoni také sezónní osobní vlaky.

15. 2. 2017

2016: Výsledky Karlovarských minerálních vod následují rostoucí celosvětový zájem o balené vody

Výsledky skupiny Karlovarských minerálních vod (KMV) za rok 2016 jdou ruku v ruce s celosvětovým růstem prodeje balených vod. Dle nejnovější statistiky agentury CANADEAN vzrostl v roce 2016 globální prodej balené vody o 5,3 %. Zvýšený prodej produktů KMV podpořila i rostoucí ekonomika, která umožnila lidem častěji nakupovat kvalitnější zboží. V meziročním srovnání zvýšila skupina KMV v roce 2016 prodeje o 2 %, EBIDTA o celých 14 % a dosáhla celkového obratu 7,5 miliard Kč. V porovnání s rokem 2015 jde o výborný výsledek, zvlášť v souvislosti s nevydařeným loňským letním počasím.

18. 1. 2017

7. ročník Ceny Magnesia za nejlepší studentský film v rámci ČESKÉHO LVA opět představí mladé filmové talenty

Každoroční svátek české kinematografie – ceny Český lev dnes představily své nominace. Česká filmová a televizní akademie zveřejnila zároveň jména pěti studentských snímků, které se probojovaly do finále o Cenu Magnesia za nejlepší studentský film roku 2016. Cenu Magnesia mladým umělcům tradičně udělují Karlovarské minerální vody ve spolupráci s ČFTA a Českým filmovým centrem.

4. 1. 2017

Zaměstnanci Karlovarských minerálních vod běhali pro charitu

Společnost Karlovarské minerální vody (KMV) v srpnu roku 2016 vyzvala všechny své zaměstnance, aby celý měsíc září běhali pro charitu. Za každý uběhnutý kilometr během se KMV zavázalo věnovat finanční obnos na dobročinné aktivity pražským františkánkám.

25. 11. 2016

Fond MAGNESIA GO a Ondřej Vetchý předali 1 000 000 Kč šesti sportovcům

Šest mladých českých a slovenských sportovců dnes převzalo šeky v celkové hodnotě 1 000 000 Kč, které v rámci třetího ročníku projektu Fond Magnesia GO poskytly Karlovarské minerální vody. Z 376 přihlášených talentů vybral Ondřej Vetchý, iniciátor a ambasador projektu, šest finalistů. Na základě hlasování veřejnosti, které probíhalo od 18. 10 do 20. 11. 2016 na stránkách www.magnesiago.cz, si pak tato šestice rozdělila milion korun. První místo, a tedy 350 000 Kč, získal pětibojař Marek Grycz s 3 515 hlasy. Druhá skončila triatlonistka Simona Šimůnková s 2 619 hlasy, a získala tak 250 000 Kč. 150 000 Kč za bronzové umístění si odnesl vodní slalomář Matyáš Lhota díky 2 222 hlasům. Čtvrtý dráhový cyklista Jiří Janošek obdržel částku 100 000 Kč, pátá běžkyně přes překážky Michaela Pešková si odnesla 80 000 Kč a šestá fotbalistka Ľudmila Maťavková 70 000 Kč. O konečném pořadí rozhodlo celkem 12 044 hlasů.

3. 11. 2016

Mattoni je nově partnerem Národního divadla

Společnost Karlovarské minerální vody (KMV) se stala hrdým partnerem Národního divadla (ND). Podpisem smlouvy ze dne 2. 11. 2016 se KMV zavázala sponzorovat premiérové večery nových inscenací všech uměleckých souborů Národního divadla. KMV tímto aktem podpoří absolutní špičku české kultury, ve které je dlouhodobě činná již v řadě oblastí.

1. 11. 2016

Muzeum Mattoni v Kyselce úspěšně přitahuje návštěvníky -mimořádně otevře ještě v listopadových volných dnech

Společnost Karlovarské minerální vody (KMV) v červenci tohoto roku slavnostně otevřela v Kyselce Muzeum Mattoni věnované Heinrichu Mattonimu a historii stáčení minerálních vod. Pro velký zájem návštěvníků podpořený i TV seriálem „Já, Mattoni“ bude muzeum výjimečně otevřeno ještě během všech listopadových víkendů.

17. 10. 2016

Ocenění pro českou minerálku a návštěva výrobního závodu v Kyselce součástí Globálního kongresu balených vodOcenění pro českou minerálku a návštěva výrobního závodu v Kyselce součástí Globálního kongresu balených vod

Karlovarské minerální vody získaly na 13. celosvětovém kongresu výrobců balených vod (Global Bottled Water Congress) prestižní ocenění pro Magnesii Red v kategorii nejlepší chuť ochucené minerální vody. Kongresu, který se konal v Praze, se účastnili delegáti ze 70 zemí, kteří se věnovali světovým trendům v oblasti pramenitých a minerálních vod, obalovým materiálům a budoucímu směřování tohoto oboru. Návštěvníci také za doprovodu generálního ředitele Karlovarských minerálních vod Alessandra Pasqualeho navštívili stáčírnu minerálních vod Mattoni v Kyselce, kde se seznámili s českými trendy a inovacemi.

27. 7. 2016

Růst výkonů KMV v 1. pololetí 2016: pokračuje evropský zájem o minerální a pramenité vody

Karlovarské minerální vody (KMV) oznámily své finanční výsledky za první pololetí roku 2016. Prodeje skupiny KMV oproti prvnímu pololetí minulého roku rostly o 21 %, obrat přesáhl 3,6 miliardy korun a EBITDA (provozní zisk) rostl o 30 %. Na rekordním růstu skupiny mají podíl produktové novinky a pokračující trend zájmu evropských spotřebitelů o zdravé přírodní minerální a pramenité vody: jejich spotřeba v ČR i v zemích EU nadále roste, stejně jako v roce 2015*.

14. 7. 2016

Muzeum Mattoni se otevřelo v místě, kde slavný příběh o prodejci minerálních vod začal

Společnost Karlovarské minerální vody (KMV) několik let připravovala vytvoření Muzea stáčení minerálních vod a minerálky Mattoni, kde by návštěvníci mohli nahlédnout do historie této slavné značky, která sahá až do roku 1873. Muzeum Mattoni vzniklo v obci Kyselka v nově zrekonstruovaném objektu známém jako Löschnerův pavilon, který v době svého vzniku sloužil jako provozovna pro stáčení minerální vody ze stejnojmenného pramene. Expozice muzea se soustředí především na Heinricha Mattoniho, zakladatele tradice dnešní společnosti KMV a na historii samotné značky Mattoni. Při slavnostním otevření muzea nechyběl ani potomek slavného rodu, Rudolf Heinrich Mattoni. Veřejnosti se muzeum plně otevře v sobotu 16. července 2016.

11. 7. 2016

Karlovarské minerální vody přispěly nemocnici v Karlových Varech na monitory dechu pro kojence

V nemocnici v Karlových Varech předali zástupci Nadace Křižovatka nově zakoupené monitory dechu novorozeneckému oddělení JIP. Pět z těchto užitečných přístrojů financovaly Karlovarské minerální vody a jejich značka Aquila.

15. 6. 2016

Na Letišti Václava Havla se ve zmodernizovaném Terminálu 1 otevřel nový Mattoni Bar

Reprezentativní Mattoni Bar bude vítat cestující po příletu na pražské letiště Václava Havla. Moderně zrekonstruovaný Terminál 1, který byl dnes slavnostně otevřen, poskytuje dostatek komfortu a díky Mattoni Baru i příjemné a rychlé občerstvení.

3. 6. 2016

Již 300. vlak Mattoni Express vyjel z Kyselky s nákladem vod na Moravu místo kamionů

Přeprava výrobků Karlovarských minerálních vod (KMV) ze západočeské Kyselky na Moravu probíhá od srpna 2012 po železnici v takovém objemu, že v pátek 3. 6. 2016 z Kyselky vyjel již 300. vlak Mattoni Express s nákladem pro moravské spotřebitele. Od zahájení provozu vlečky z Kyselky do Vojkovic tak KMV nahradily jízdu takřka 6.700 kamionů.

24. 5. 2016

Ozvěny EXPO 2015 představí na domácí půdě jedinečný ekologický projekt PET MAT

Pražská výstava Ozvěny EXPO 2015 se vrací k úspěchu českého pavilonu na světové výstavě konané v Miláně. Součástí milánské expozice prezentující poprvé v historii také práce Akademie Věd ČR byla i světová premiéra laviček PET-MAT, které na Ozvěnách najdete vystavené. Tato unikátní technologie zpracování plastových lahví vyvinutá týmem ČVUT za podpory Karlovarských minerálních vod (KMV) dokazuje, že použité PET lahve mohou být cennou surovinou využitelnou jako nový stavební materiál v moderní architektuře.

3. 3. 2016

Skupina Karlovarských minerálních vod ve vynikajícím roce 2015 zvýšila prodeje o 33 %

Celé odvětví výroby minerálních vod má za sebou rekordní rok. Potvrzují to finanční výsledky středoevropské jedničky v minerálních a pramenitých vodách, skupiny Karlovarské minerální vody (KMV) za rok 2015. Oproti roku 2014 rostly prodeje skupiny KMV o 33 %, obrat dosáhl 7,3 mld Kč a ukazatel EBITDA rostl dokonce o 53 %. Růst byl tažen produktovými novinkami, akvizicemi v Maďarsku, silným exportem a také mimořádně horkou sezónou.

16. 2. 2016

Karlovarské minerální vody opět podpoří spisovatelské umění blogerů

V letošním jubilejním 15. ročníku Magnesia Litera bude bojovat nejen 347 knih, ale také desítky blogů. V nejmladší kategorii výročních literárních cen, Magnesia blog roku, změří spisovatelský talent čeští blogeři. Hlasování o nejlepšího proběhne dvoukolově: Finálovou šestici vybere odborná porota, vítězného blogera pak veřejnost. Tím mu umožní cestu mezi publikující spisovatele, neboť Magnesia vítězi přispěje 50 000 Kč na knižní vydání blogu. Loňská vítězka a autorka blogu „Kafe a cigárko“, Marie Doležalová, uspěla i jako knižní autorka. Její stejnojmenná kniha se stala bestsellerem a letos je přihlášená v kategorii objev roku.

28. 1. 2016

Karlovarské minerální vody představují značku Very Goodies

Karlovarské minerální vody (KMV) rozšiřují své aktivity do nové oblasti - odkupují české, slovenské a maďarské provozy společnosti Selecta, významného hráče v oblasti vendingu, tj. provozování prodejních a nápojových automatů. Zároveň KMV získaly většinový podíl v české firmě Š&Sch s obdobným zaměřením. Spojením tří odkupovaných operací Selecty a firmy ŠaSch vzniká Very Goodies, která bude působit ve všech třech zemích, přičemž na českém trhu v ČR půjde o druhou nejvýznamnější vendingovou firmu s obratem cca půl miliardy Kč.

21. 1. 2016

Karlovarské minerální vody podpoří částkou 100.000 korun další filmový talent

V Praze dne 20. ledna 2016 – Česká filmová akademie dnes zveřejnila jména pěti snímků, které se utkají o cenu Magnesia za nejlepší studentský film. Každoročně vysoký počet přihlášek do této ceny ČESKÉHO LVA ukazuje na zájem studentů o film a zahraniční úspěchy minulých vítězů i na trvající kvalitu české kinematografie. Prvních dvacet snímků získá propagaci na evropské úrovni, autor vítězného filmu si navíc odnese odměnu ve výši 100 tisíc korun. Cenu Magnesia za nejlepší studentský film udělují již pošesté Karlovarské minerální vody ve spolupráci s Českou filmovou a televizní akademií a Českým filmovým centrem.

2. 12. 2015

Projekt PET-MAT má za sebou úspěšný rok, jehož závěr slaví pilotní stavbou PETree – vánočního stromu z PET lahví

Použité PET lahve jsou cennou surovinou, kterou je možné využít i v architektuře. To se snaží dokázat tým projektu PET-MAT pražské ČVUT za podpory Karlovarských minerálních vod. V letošním roce si úspěšně registroval průmyslový vzor na cihly z PETu, ze kterých sestavil unikátní designové lavičky pro český pavilon na EXPO 2015. Nejaktuálnější prací týmu je vánoční strom z PET lahví – PETree, který od 1. prosince rozzáří prostory u Národní technické knihovny v pražských Dejvicích.

12. 11. 2015

Nejkrásnější lahev světa je z Česka

Nejlepší design PET lahve na světě má česká novinka Fruttimo Aquila. Design Marka Mikovce ocenila odborná porota světové soutěže World Beverage Innovation Awards. Již v létě si nápaditého designu lahve Fruttimo Aquila všiml světově uznávaný web o obalovém designu Packaging of the World. Spotřebiteli oblíbená novinka Fruttimo Aquila tak díky své originální lahvi boduje na světové úrovni.

11. 11. 2015

Středoevropské jedničce v minerálních a pramenitých vodách se daří. Karlovarské minerální vody letos dosáhnou obratu 6,3 miliard korun

Celé odvětví výroby minerálních vod zažívá rekordní rok. Potvrzují to finanční výsledky skupiny Karlovarské minerální vody (KMV) za tři čtvrtletí roku 2015. Oproti stejnému období roku 2014 rostly prodeje skupiny KMV o mimořádných 35 %, obrat přesáhl 5,6 mld Kč a ukazatel EBITDA rostl dokonce o rekordních 98 %. Skupina KMV tak letos jistě dosáhne celkového obratu 6,3 mld Kč. Tento úspěch byl podpořen akvizicemi v Maďarsku, silným exportem a také extrémně horkou sezónou, nicméně dvojciferného růstu by skupina KMV dosáhla i bez zahraničních akvizic. Nelze očekávat, že příští rok bude pro nápojové odvětví zdaleka tak dobrý, jako ten letošní. KMV mají proto připravený silný plán inovací k podpoře dalšího růstu.

9. 11. 2015

Pražské letiště má nové občerstvovací automaty s moderním designem. Dobijí telefon i zabaví při čekání

65 nových občerstvovacích automatů potěší při cestách všechny, kteří projdou bránami pražského letiště. Během října je tam instalovaly Karlovarské minerální vody ve spolupráci se společností Š&Sch, vítězové tendru na pětiletý provoz nápojových a potravinových automatů na Letišti Václava Havla v Praze.

5. 10. 2015

U pražského letiště přistála orlice – nová plastika Mileny Dopitové

Nová plastika Mileny Dopitové s názvem „Mattoni by Dopitová – Na všechny světové strany“ u sjezdu na Letiště Václava Havla Praha dočasně zaplní prázdné místo po plastice „Vzlet II“ Valeriana Karouška a Jiřího Nováka, která prochází restaurováním pod taktovkou Galerie hlavního města Prahy (GHMP). Na odbornou opravu uměleckého díla přispějí Karlovarské minerální vody (KMV), díky nimž vznikla také plastika Mileny Dopitové.

19. 8. 2015

Česká novinka Fruttimo Aquila boduje se svým designem i v zahraničí

Světově uznávaný web o obalovém designu Packaging of the World své čtenáře informoval o unikátním designu lahve nového produktu Fruttimo Aquila, který navrhl designer Marek Mikovec. Samotný výběr je u takto významného média prestižním oceněním kvalitního a originálního designu. Spotřebiteli oblíbená novinka Fruttimo Aquila tak díky své originální lahvi boduje také u nadšenců dobrého designu.

17. 8. 2015

Skupina KMV má za sebou půl roku intenzivního růstu. Je jedničkou v minerálních a pramenitých vodách ve střední Evropě

Karlovarské minerální vody (KMV) zveřejnily své finanční výsledky za první pololetí roku 2015. Oproti prvnímu pololetí minulého roku rostly prodeje skupiny KMV 
o mimořádných 31 %, obrat přesáhl 3,5 miliardy korun a EBITDA (provozní zisk) rostl dokonce o 55 %. Na rekordním růstu skupiny mají podíl také dvě významné akvizice v Maďarsku a spotřebitelský úspěch produktových novinek na domácím trhu. Růst skupiny KMV také potvrzuje globální trend v zájmu o zdravý pitný režim.

14. 7. 2015

Skupina KMV potvrzuje svou pozici lídra na českém trhu

Karlovarské minerální vody, největší výrobce přírodních minerálních a pramenitých vod v České republice a ve střední Evropě, svými výsledky za první čtvrtletí roku 2015 potvrdily svou vůdčí pozici v oblasti prodeje nealkoholických nápojů v ČR.

14. 7. 2015

Fond Magnesia GO a Ondřej Vetchý předali 1 000 000 Kč šesti nadějným sportovcům

Šest mladých českých a slovenských sportovců dnes převzalo šeky v celkové hodnotě 1 000 000 Kč, které v rámci druhého ročníku projektu Fond Magnesia GO poskytly Karlovarské minerální vody, největší výrobce minerálních a pramenitých vod ve střední Evropě.

30. 4. 2015

Karlovarské minerální vody se spojují s maďarským partnerem 
a mění tím evropský trh minerálních vod

Největší středoevropský výrobce balených minerálních vod, Karlovarské minerální vody (KMV) a společnost Szentkirályi Ásványvíz Zrt. (Szentkirályi) spojily síly v dubnu roku 2015 k další expanzi svých značek ve střední Evropě a v Maďarsku.

16. 4. 2015

Karlovarské minerální vody dodají na milánské EXPO 
až 200 tisíc lahví Mattoni


Karlovarské minerální vody (KMV) jsou hrdým partnerem českého pavilonu na EXPO 2015 v Miláně. Pro tuto příležitost KMV plánují dodat až 200 tisíc lahví přírodní minerální vody Mattoni. Ochutnají ji návštěvníci z celého světa, kteří si v českém pavilonu EXPO 2015 budou moci poprvé posedět na lavičkách z recyklovaného PETu. Ty vznikají v rámci projektu PET MAT pražské ČVUT, jež iniciovala a podporuje právě KMV.

13. 3. 2015

Karlovarské minerální vody expandují do Maďarska 
akvizicí Kékkúti Ásványvíz Zrt.

Karlovarské minerální vody (KMV) se včera dohodly na odkoupení společnosti Kékkúti Ásványvíz Zrt., významného výrobce balené vody v Maďarsku. KMV tím vstupují na další evropský trh, na kterém hodlají expandovat.

13. 3. 2015

Karlovarské minerální vody uvedou novou Mattoni s extra jemnou perlivostí v revoluční eco-lahvi

Karlovarské minerální vody (KMV) představí českému trhu novou eco-lahev, jejíž materiál obsahuje 30 % složky rostlinného původu. Litrovou eco-lahev uvedou KMV na trh v následujících týdnech s novým produktem značky Mattoni – Mattoni s extra jemnou perlivostí.

4. 3. 2015

Z Kyselky vyjel již 200. vlak MATTONI EXPRESS vezoucí minerální vodu moravským spotřebitelům

Karlovarské minerální vody, a. s. (KMV) vypravily z Kyselky již dvoustý vlak vezoucí 
16 plně naložených nákladních vagónů s jejich produkty na 470 km dlouhou trasu do distribučního centra na Moravě. Nasazení vlakových souprav od léta roku 2012 již nahradilo 4 461 kamionů a KMV tímto krokem výrazně přispěly k ochraně životního prostředí. Díky pozitivním zkušenostem počítají KMV s železniční přepravou i do budoucnosti.

10. 2. 2015

Löschnerův pavilon v Kyselce je zrekonstruovaný, 
do chystaného muzea může přispět zajímavým exponátem i veřejnost

Dne 29. ledna 2015 v Kyselce úspěšně proběhla stavební kolaudace objektu č. p. 64 známého pod názvem Löschner či Löschnerův pavilon. Investorem jsou Karlovarské minerální vody, a.s., (KMV), které na rekonstrukci pavilonu vynaložily 20 milionů Kč. Při kolaudaci byla zejména oceněna kvalita vykonané práce a provedení náročné rekonstrukce roubené části objektu včetně řezbářských a tesařských prvků. Nyní se v pavilonu připravuje expozice muzea stáčení minerálních vod v Kyselce a historie značky Mattoni.

15. 1. 2015

Magnesia popáté podpoří mladé filmové talenty v letošním ročníku

Upozorňovat na kvalitní české studentské filmy, zajistit jim náležitou viditelnost a pěstovat dlouholetou tradici české kinematografie – právě takový je cíl kategorie Cena Magnesia za nejlepší studentský film udělované v rámci výročních filmových cen Český lev.

27. 11. 2014

Fond Magnesia GO rozdělil 600 000 Kč mezi pět nadějných sportovců

Pět mladých českých sportovců dnes převzalo šeky v celkové hodnotě 600 000 Kč, které v rámci nového projektu Fond Magnesia GO poskytly Karlovarské minerální vody. Z více než stovky přihlášených talentů vybral pět finalistů Ondřej Vetchý, iniciátor a ambasador projektu.

10. 10. 2014

Na Letišti Václava Havla v Praze poteče opět ve velkém česká minerálka

Největší tuzemský výrobce minerálních a pramenitých vod, společnost Karlovarské minerální vody (KMV), ve spolupráci se společností Š & Sch zvítězil v tendru na provozovatele nápojových a potravinových automatů na Letišti Václava Havla v Praze.

10. 6. 2014

Rekonstrukce domu Stallburg v Kyselce uspěla i v dalších kategoriích soutěže „Stavba Karlovarského kraje 2014“

Nová podoba zrekonstruovaného objektu č. p. 53 známého pod názvem Stallburg uspěla v soutěži „Stavba Karlovarského kraje 2014“ hned v několika kategoriích. Odborná porota jej ocenila druhým místem v hlavní kategorii soutěže. Dům Stallburg ale zaujal i veřejnost, v jejímž internetovém hlasování o Stavbu roku získal třetí místo a umístil se i na druhé příčce v Ceně veřejnosti v kategorii Zachráněná památka Karlovarska.

21. 5. 2014

Nový fenomén 21. století – PET jako vzácný materiál

Považovat plast za materiál, který je po ukončení svého životního cyklu pouhým odpadem, je předsudek. S nástupem 21. století existuje bezpočet možných využití polymerového materiálu, který se objevuje ve světě i u nás v České republice v různých odvětvích.

20. 5. 2014

Kyselka ožije slavnostmi

V sobotu 24. května 2014 proběhnou v Kyselce u Karlových Varů „Kyselské slavnosti 2014“. Akci pořádají Karlovarské minerální vody a.s. (KMV), obec Kyselka a o.p.s. Lázně Kyselka. Sobotní odpoledne nabídne obyvatelům a návštěvníkům Kyselky program, který zaujme dospělé i děti.

22. 4. 2014

Dům Stallburg vítězem soutěže „Fasáda roku 2014“

Nová podoba zrekonstruovaného domu Stallburg v Kyselce se dočkala prvního ocenění odbornou veřejností. Objekt zvítězil v soutěži „Fasáda roku 2014“ v kategorii rekonstrukce bytového domu. Vyhlašovatelem soutěže je společnost Baumit. První místo je oceněním nejen pro investora, Karlovarské minerální vody (KMV), ale i pro zhotovitele, projektanta a dodavatele materiálu.

25. 3. 2014

Karlovarské minerální vody, a.s. dokončily rekonstrukci domu Stallburg v Kyselce

Společnost Karlovarské minerální vody, a.s. (KMV) 25. března 2014 představila v Kyselce u Karlových Varů novou podobu zrekonstruovaného objektu č. p. 53 známého pod názvem Stallburg. Na dopolední slavnostní zahájení Dne otevřených dveří domu Stallburg přijali pozvání nejen významné osobnosti Karlovarského kraje a političtí představitelé, ale také pravnuk zakladatele značky Mattoni pan Rudolf Mattoni se svými dvěma syny.


Naše značky

Vyrábame tradičné prírodné minerálne a pramenité vody a džúsy, snacky a nealkoholické nápoje svetových značiek.